Op de grens van water - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Op de grens van water - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Op de grens van water

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

28 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Aangekomen in Toronto hebben we de tassen afgezet in het hotel en zijn we naar China Town gereden. Ryan had nog de verwachting dat het hier net zo indrukwekkend zou zijn als in San Fransisco. Maar helaas, deze wijk is heel anders ingericht.
In de binnenstad - het oude centrum hebben we onder de CN tower bij de Italiaan lekker zitten eten, waarna we nog een korte rit hebben gemaakt door Yonge street, de belangrijkste winkelstraat. Leuke stad dat Toronto.
Lekker slapen, ontbijtje en dan op naar de grens van Canada met de US. En wel bij de Niagare Falls. Eerste indruk, .... wouw. We hebben de auto geparkeerd en zijn gaan lopen,.... foto's maken en vooral kijken. Nu weten we wat Maid of de Mist inhoud!!! We hebben tussen de middag lekker zitten eten en zijn toen naar de auto gegaan om richting Buffalo - USA - te gaan, .... vaarwel Canada.
Maar nadat we de "Rainbow Bridge" waren gepaseerd en al lang weer onderweg waren naar Buffalo, heeft Sonja de hotel papieren gecontroleerd...... in Niagara Falls dus! Nog leuker, de Falls by Night en Las Vegas in klein op Clifton Hill. Lekker slapen voor een lange reisdag morgen.