De meren van Canada - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu De meren van Canada - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

De meren van Canada

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

26 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Vannacht niet zo goed geslapen in Huntsville. Eigenlijk de eerste slechte nacht. Niet omdat het hotel slecht is, hoewel we genoegen moesten nemen met rokers kamers, maar door een stel dronken Engelsen. Maar goed na het indienen van een klacht om 0330 ebn 's morgens de managers te hebben gesproken zijn we weer verder gegaan.
Voordat we naar Toronto doorrijden hebben we een rit uitgezet rond het meer van Muzkoka. Daar in die buurt moest een manege zitten en we wilde met z'n allen een mooie natuur rit maken. (Eigenlijk wel luxe als we allemaal kunnen rijden).
Na een tweetal uren rond te hebben gereden in een prachtige natuur - meerdere herten hebben kunnen vastleggen, waarbij er een al etend hebben kunnen filmen, hebben we de zoektocht maar gestaakt. Maar wel een prachtige natuur hier, het Engelse lake district is er niets bij.... en dat hebben we ook gezien dus we spreken uit ervaring.
Al verder rijdend naar Toronto komen we tot de conclusie dat "ooit" nog eens terug komen in Cananda en dan een weel in de middle of nowhere zitten met alleen natuur om je heen en de rest van de vakantie inrichten hier rond de meren wel erg OK zal zijn. Wie weet.....
We zijn nu net in Toronto aangekomen en gaan vanavond niet de gehele stad bekijken, maar meer specifiek China Town. Maar goed "downtown Toronto" komt natuurlijk ook aan de beurt. Morgen zullen we dan weer verder trekken naar de laatste bezienswaardigheid van Canada voor deze reis..... Niagara Falls. Ben benieuwd. Groet van allen.

• 27 Juli 2009 - 08:56

Manuela:

het is leuk te lezen dat jullie allemaal genieten maak er de laatste dagen nog wat mooies van want het is zo om geniet van de niagara falls en al het anderen wat jullie nog te zien krygen
    groetjes avenhorn