Winderig Philadelphia - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Winderig Philadelphia - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Winderig Philadelphia

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

01 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

In de ochtend zijn we van Washington naar Philadelphia gereden om de Liberty Bell te gaan bekijken en om te bezien of we leuk kunnen winkelen op deze voorlaatste dag.
Bij binnenkomst in het centrum van Philly is het eerste wat opvalt het behoudt van de cultuur van vroeger. erg leuk gedaan. Er is een wandelroute uitgezet, en natturlijk zijn er de nodige plaatjes gemaakt.
Tijdens het laatste gedeelte van de wandeling hoorden we een geluid dat we eerder hebben gehoord. In Algonquin...... schuilen we worden nat. En hoe...... Het is gefilmd, dus daarover meer. Maar een wind erbij, niet normaal.
Hierna in de auto en door naar het hotel, dachten we.... Tja eens moest er van komen - pech met de auto. Nou je wat later in het hotel dan. Groet van allen.