De laatste dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

01 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen zijn we opgestaan en hebben we afscheid genomen van de Amerikaanse hotels. We gaan met z'n allen nog even lekke winkelen in de op twee na grootste Mall van de VS; King of Prussia.
Rond een uur of 1, net na de middag en de lunh gaan we op weg. Al snel komen we in de file. Vor de eerste toll poorten, en wat denk je? Geen betaling met credit card mogelijk en dollars hebben we niet meer. Tja, dan maar gratis doorrijden. In en dorpje nog wat dollars opgepikt, wat we moeten nog een aantal tolwegen.
Eenmaal weer op de sneweg kwam van ons vroege vertrek naar de luchthhaven niets terech, weer file, en hoe.... 10 miles. Daarna konden we weer doorrijden, maar 15 miles voor de luchthaven ging het weer mis. Nu tot aan de luchthaven. We hadden gepland om 3 uur voor vertrek op de luchthaven te zijn, maar toen stonden we nog 12 miles van de luchthaven vandaan. 2 uren voor vertrek leverden we de auto in.
Het inchecken ging geweldig. Geen stress en lekker afwachten tot vertrek. Groet aan allen.