Pensylvania, also land of .... the Amish - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Pensylvania, also land of .... the Amish - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Pensylvania, also land of .... the Amish

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

28 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen zijn we opgestaan en hebben lekker ontbeten. We gaan nogmaals de "Rainbow Bridge" over, en zeggen voor nu echt vaarwel aan Canada. Een onvergetelijke ervaring voor allemaal.
De rest van de dag hebben we gereden, gereden en nog eens gereden.
US190 east, US90 east, US63 south, US36 south, US360 south, US86 south, US 15 south en daarna nog eens zuid op de 83 om uiteindelijk bij York te eindigen. Dit ligt tussen Harrisburg en Lancaster in. in de staat Pensylvania. Het is net of je door Frankrijk heenrijdt. Wat een mooie natuur hier. Het maakt het rijden erg aangenaam bij een temperatuur van 30+ graden. Iedereen is een beetje gaar aan het einde, maar de reis is meegevallen.
Vanavond hebben we in de Texas Rangehouse naast het hotel gegeten. Lekker man zo'n T-bone.... je hoort het wel.
Morgen gaan we echt naar Lancaster om de bevolking van de Amish heel kort te leren kennen.
Groet van allen

• 29 Juli 2009 - 08:02

Loes:

Niagara Falls het moet een onvergetelijke ervaring zijn geweest voor jullie, zoveel natuurgeweld.
    Hier nog steeds alles goed, geniet nog maar even lekker.
    Liefs voor allen.