Weer thuis - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

02 Augustus 2009 | Nederland, Heerhugowaard

Gisteravond om 21.15 lokale tijd zijn we van New York vertrokken naar London. Weer een prettige vlucht en leuke plaatsen. Allemaal hebben we wel een oogje dicht kunnen doen.
Ook de transfer op London ging geweldig. Alleenhet wachten op London is ons enigzis tegengvallen. We waren om 0830 lokale tijd aan de gte en de doorvlucht was pas om 1600 gepland. De tussentijd is eigenlijk te lang. wel veel lol gehad met elkaar.
Om 1825lokal tijd landen we op Schiphol en komt er een einde aan een hele mooie reis van ons zessen.
Het was een groot plezier deze reis mat z'n allen te maken. We hebben genoten.
Groet van Stephanie, Joris, Ryan, Demy, Sonja en Coert

• 03 Augustus 2009 - 06:36

Manuela:

welkom thuis zo te lezen hebben jullie erg genoten en heel veel plezier gehad. We zullen gauw foto's en de film komen kijken tot bels oh tot gauw ziens groetjes richard manuela wesley en ilona

• 04 Augustus 2009 - 10:26

Loes:

Blij dat jullie zo genoten hebben van de reis en voor mij was het een groot plezier om via de reisverslagen te kunnen volgen waar op deze aardbol jullie op die momenten waren.
    Ben ook erg blij dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen.

Liefs Loes/Oma.