Zoveel staten deze reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Zoveel staten deze reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Zoveel staten deze reis

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

29 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

We hebben weer lekker geslapen afgelopen nacht. Na het douchen ontbijten en op weg naar Lancaster en het gebied erom heen. De Amish leven hier midden tussen de moderne Amerikanen - volgens mij maakt dat de keus om op deze manier te leven - zonder electriciteit en stromend water - alleen nog maar meer bijzonder. Een hele aparte ervaring om paard en wagen naast de highway te zien rijden.
York was een bijzondere plaats. wisten jullie dat dit voor een half jaar in 1778 de hoofdstad van US is geweest?
In de middag zijn we toch nog doorgereden naar de Luray Caverns - of wel grotten. Zo mooi hebben we ze in ons leven niet gezien. De film is dan ook weer meer dan paraat geweest.
Na Luray nog 35 miles naar Warrenton, ten weste van Washington. Hier weer een Hamton Inn geboekt en lekker gegeten.
Oh ja de titel..... we hebben er heel wat gehad. Je hoort het vanzelf. Groet van allen.

• 30 Juli 2009 - 05:21

Mam :

wat een belevenissen allemaal geniet nog maar lekker groetjes mam

• 30 Juli 2009 - 09:16

Loes:

Kijk elke dag weer uit naar jullie verslag, jammer dat het nog maar 2 dagen duurt. Geniet dus nog even uitbundig met z'n allen. Liefs Loes.

• 31 Juli 2009 - 13:19

Pronken:

als jullie dit nog lezen voor deat de terug reis begint geniet er nog van en een hele goede vlucht gewenst ons alle uit avenhorn