Algonquin National Park - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Algonquin National Park - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Algonquin National Park

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

25 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen zijn we opgestaan in de middle of nowhere, zonder bereik van computer, telefoon, of wat dan ook in een plaatsje dat alleen een handelspost en een Inn,en een paar lodges kent. Wij zaten in Adventure Lodge..... zoals gezegd ver van de bewoonde wereld aan een zandpad. Lekker ontbijtje genoten en toen kajakken.... we mochten de kajaks van de lodge eigenaar gebruiken.
Na het kajakken bij de handelspost lekkere broodjes gekocht en verder gereden. Nu moesten we door het National Park en daar zijn geen winkels. Maar wel een Beaver Trial.... een wandeltocht van een ongeveer 90 minuten langs beverburchten en beverdammen..... van over het meer hoorden we de regen komen..... en toen waren we nat. Maar wel lol gehad.
Na de wandeltocht doorgereden naar Huntsville, waar we nu zijn om te eten, slapen en voor te bereiden op de rit naar Toronto. Lekker een dagje gewonnen, dan kunnen we die besteden in Philadelphia om daar taxfree te shoppen. Groet van allen.

• 26 Juli 2009 - 07:39

Loes:

Ben toch zo blij dat er internet bestaat anders had ik dit niet zo mee kunnen beleven.Genieten jullie maar lekker verder. Hier is alles goed, wisselvallig en vrij koel. Liefs voor allen.

• 26 Juli 2009 - 08:53

Ben En Kerensa:

Hey lieve Allemaal,

hier weer even een berichtje uit nederland.
    Canada moet prachtig mooi zijn geweest, volgens mij is de hele reis indrukwekkend maar goed.
    We zie er naar uit om alle foto's en film te zien.
    Wij gaan dodnderdag er ook even lekker een weekje weg (overijsel..... ook heel indrukwekkend haha)
    Tot schrijvens.
    Groetjes Ben en Kerensa.

• 26 Juli 2009 - 09:10

Mam,:

geweldig he, in de middleof nowhere lekker stil dat is genieten
    nog veel lol en mooie dingen gewenst vanuit een wisselvallig heerhugowaard.

• 26 Juli 2009 - 09:10

Hendri Peter Kimberl:

Ja Canada lijkt mij ook fantastisch. Onze vakantie is nu ook begonnen. Gister naar de Arena geweest voor AZ-H'veen. Pé heeft nu vinger in verband. Jullie horen de details thuis wel weer.