Van Ottawa richting Huntsville - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Van Ottawa richting Huntsville - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Van Ottawa richting Huntsville

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

25 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Zoals we hebben verteld was Montrealniet wat we hadden verwacht. We hebben wel lekker geslapen in de Hampton Inn, en na het ontbijt zijn we richting Ottawa gereden. Onderweg werd het steeds donderder, en de verwachtte regen kwam ook. Ook toen we Ottawa gingen verkennen. Ons doel in Ottawa waren "the Houses of Parliament". Nou wat de meeste van ons in NL niet hebben gezien - nog -, hebben we hier wel kunnen bezichtigen. Wisten jullie de Queen Elizabeth II ven Engeland nog steeds koningin van deze constitutionele monarchie van Canada is? Wij niet.
In de tweede helft van de middag zijn we op weg gegaan naar Huntsville, als dat zou lukken, lopen we een volledige dag in op de vakantie, omdat we Montreal hebben gelaten. Nou Huntsville is het niet geworden. Snelwegen zijn er hier niet meer te bekennen dus de snelheid is iets lager. De weg is wel enorm mooi, deze loopt door het Algonquin National Park..... en daar wilden we gaan kayakken. Dus maar niet geheel doorgereden naar Huntsville, maar gestopt in een klein plaatsje dat Withney heet. Het was even zoeken naar een slaapplaats, maar dan heb je ook wat. Foto en film laten we later wel zien...... maar mooi!!! Weer een dag om en lekker gaan slapen.