Van Portland naar Bar Harbor - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Van Portland naar Bar Harbor - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Van Portland naar Bar Harbor

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

20 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is het wederom strak blauwe hemel. Een mooie dag om naar Bar Harbor te rijden. Na het ontbijt lekker opweg gegaan, maar al snel kwamen we erachter dat Stephanie haar etui in het hotel had laten liggen. Gelukkig binnen 15 minuten weer opgepikt en lekker verder.
We hebben onderweg gepicknicked in een klein plaatsje dat Booth Bay heet. Volgens de boekjes een plaatsje dat je gezien moet hebben. Maar anders dan Plymouth - dat wij allemaal heel leuk vonden - viel dit iets tegen. Nog drie uurtjes te gaan voordat we in Bar Harbor aankomen. Een leuk hotelletje - gemakkelijk te vinden - en veel te doen hier in deze plaats.
We hebben zojuist de auto uitgepakt, schoongemaakt en de gasten zijn uitgelaten en aan het stoeien.
Hier blijven we twee nachten. We geen eens op zoek naar een mogeliojkheid om walvissen te spotten.

• 21 Juli 2009 - 14:21

Loes:

dit is geweldig leuk om mee te beleven, kan me al verheugen op het filmverslag.
    En dit is nog maar het begin! Liefs uit de Waard.

• 21 Juli 2009 - 15:31

Ben En Kerensa:

Hoi lieve Allemaal,
    We zijn blij dat jullie het allemaal zo naar het zin hebben. Het is leuk om te lezen wat jullie al zo gedaan hebben en te weten waar jullie uithangen.
    Geniet van elke seconde die je er bent.
    Tot gauw.
    Dikke knuffel