Op weg naar Boston - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Op weg naar Boston - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Op weg naar Boston

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

20 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Net als je denkt alle verrassingen van NY te hebben gehad, maak je mee dat je met een lange limousine terug naar de airport wordt gebracht, om de auto op te halen.
Dat ging dit keer niet venzelf, hoewel wel goede service ontvangen. Weer een Toyota Sienne gekregen.
Op weg naar Coventry hebben we onderweglangs de snelweg gegeten, veel vertraging door file. Om 2200 zijn we aangekomen in hotel Hampton Inn; leuke en gezellig hotel.

De volgende dag zijn we weer afgereist richting Botson, maar in plaats van Boston hebben we gekozen voor een klein plaatsje aan de kust; Plymouth. Leuke hosorie, jullie horen het wel. Na de middag zijn we door Boston heen gegaan om geld op te pikken en zijn we doorgereden naar Portland. Hotel hier is tot op heden de minste van allen, maar toch heel gezellig. In de avond hebben we in Portland gegeten, jawel Lobster. Maar zeker niet iedereen. Ook Ryan kwam erachter dat alcohol hier echt niet voor de jeugd is.
Sorrie, maar de terugweg naar het hotel, in aarde donker, kon ik dit keer echt niet vinden. Dus maar nagevraagd en gevonden om weer van een volgende mnachtrust te genieten.