New York - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

New York

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

19 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

NY was leuk, groots, 24/7 levend en onvergelijkbaar met welke stad we ook eerder hebben gezien.
Op de eerste dag zijn we vanuit het hotel om 0900 richting Broadway gegaan en die richting het zuiden gaan lopen. Broadway kruist ook Times Square; we kunnen ons nu voorstellen dat veel mensen hier oud en nieuw willen vieren. Zo enorm overweldigend; met heel veel zitjes midden op straat om van het "uitzicht" te genieten.
W|e zijn ook bij het Washington Square geweest, het plein tussen de gebouwen van de NYUC. Imposant met de muziekanten en jongleurs. Verder gelopen naar Groudn Zero; het gebied van de 9-11 WT|C| twin towers. Er is niet veel te zien voor mensen die geen idee hebben hoe een en ander op die dag is gegaan. Men is alweer druk bezig een nieuw gebouw te plaatsen.
Daarna door naar de rondvaart rond Manhatten. Gewoon WOUW. We kunnen beter de film van Ryan en J|oris laten zien. Het valt niet na te vertellen.
In de avond trerug met de metro richting Time Square en daar kaartjes - voor zeer gereduceerde prijzen - te pakken weten te krijgen voor Mary Poppins! Onwijs gaaf.
De volgende dag nog Empire Statebuilding op geweest naar de 86ste etage. Via de M&M store terug naar hotel om richting luchthaven te gaan. De auto opgepikt om richting Boston te gaan.

• 20 Juli 2009 - 10:28

Pap En Mam:

leuk dat verslag,Joris een bofkont Demy een leuke dag de 20ste

• 20 Juli 2009 - 11:25

Manuela:

hallo allemaal
    fijn dat jullie het zo mooi hebben geniet er van en demy een hel fijne verjaardag gewenst uit het natte nederland
    groetjes richard manuela wesley en ilona

• 20 Juli 2009 - 12:38

Loes:

Demy van harte gefeliciteerd en de rest van jullie ook natuurlijk.
    De 2 verslagen gelezen.
    Blijf genieten en ik denk zelfs dat jullie tijd tekort zullen komen. Liefs uit Holland.

• 20 Juli 2009 - 17:36

Hendri Peter Kimberl:

Leuk zo iets van jullie te lezen. Veel plezier. En we kijken met spanning naar de film en foto's uit.