De eerste dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

19 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Het is dan eindelijk zover. Donderdagmorgen 0500 op gestaan om naar de luchthaven te gaan. Om 0715 waren we op de luchthaven. We hebben gedag gezegd tegen Loes (moeder van Coert) en Richard (zwager van Sonja).
eenmaal binnen kwamen we de eerste verrassing tegen.
Joris mocht businessclass reizen naar London. De rest mocht plaats nemen in de toeristenklasse. Eenmaal aan boord mocht ook Demy bij Joris zitten. Het was een goede vlucht.
Ook de overstap op London verliep uitstekend. Lekker relaxed. Geen gehaast en mooie plaatsen in het vliegtuig. Goede service aan boord, we hebben al jaren niet deze service gehad. Een aanrader om ook de volgende keer met BA te gaan. De vlucht verliep uitstekend, we zouden voor schema gaan landen. Maar dat verliep anders toen we eenmaal bij New York kwamen. Vlak voor de landing moesten we in de "holding", omdat Barak ook in NY wilde zijn. dus mocht de rest niet landen. 10 minuten na schema alsnog geland.
Ook de douane was geen probleem (we hebben de brief voor Stephanie niet nodig gehad). Maar toen begon het gezeur...... Het leuke busje dat we hadden gereserveerd was er snel, al om 1600 reden we de luchthaven af,... dachten we. Maar we hebben een uur rond gereden om nog meer mensen op te pikken. En een hele tijd verloren door het almaa drukker wordende verkeer. Vanaf de luchthaven een grote file tot voor de deur van het hotel. Tja, niet getreurd het is vakantie. Nog een leuke annectote? Natuurlijk hebben we die; Ryan moest onderweg naar het hotel zo nodig plassen, dat we even de snelweg af moesten.... en een boompje gepakt midden in NY.
Eenmaal in het hotel waren we allemaal moe, en zijn we naar bed gegaan.