Winterton Emdoneni - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Winterton Emdoneni - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Winterton Emdoneni

Door: Sonja en Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

22 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vandaag was een reisdag. We hebben vijf uur gereden van Winterton naar onze nieuwe lokatie vlak bij Hluhluwe park. Dit keer hebben we bij Emdoneni geboekt, het adres waar we ook een Cerval hebben geadopteerd in Januari. Morgen gaan we de omgeving verkennen.
Op onze laatste avond in Winterton nog wel een leuke annecdote. Mieke, Gerard en wij hebben rond het park gewandeld ende omgeving van ons huis bekeken. Ryan en Demy bleven thuis. Beiden waren binnen en het was lekker weer. Op de fruitschaal liggen bananen en appels. Tja een velvet aapje is naar binnen gegaan, heeft Ryan aangekeken en heeft een banaan meegenomen. Ryan hoefde kon niet eens met zijn ogen knipperen of Demy waarschuwen. De dief was al gevlogen en heeft buiten lekker zitten peuzelen.

• 22 Juli 2014 - 22:53

Manuela:

gelijk heeft die aap waar voor ga je eten zoeken als het ergens voor het oprapen ligt

• 24 Juli 2014 - 19:20

Louis:

Hallo,Mieke.van harte gefeliciteerd met je 65st verjaardag.Nog heel veel paard rij plezier!!!!je denkt toch zeker niet dat ik geloof dat je op een paard gezeten hebt.Een aarbeientrapje vindt je al tehoog.
    Wel nog heel veel wild toegewenst.

Gr. Louis Rina.