Zonnig Hannah lodge - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Zonnig Hannah lodge - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Zonnig Hannah lodge

Door: Sonja en Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

31 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Stefan heeft in een grap tegen zijn manager gezegd;" mijn nichtje gaat ook naar Zuid Africa". Tja en dan kan het zomaar zijn dat je elkaar ook werkelijk tegenkomt. En wel bij Hannah lodge in Ohrigstad. Het is duidelijk dat we er veel plezier om hebben gehad. ;-)
Onze reisdag naar Hannah lodge was zeg maar fris met 16 graden. Gisteren was het al 21 graden, vandaag wordt het 27 graden. Gisteren hebben we een oud historisch stadje bezocht bekend om het goud delven. Vandaag een grot.
Morgen gaan we terug naar Jo-burg. 's Avonds laat zullen we de terugreis dan gaan beginnen. Wij hebben van deze vakantie weer genoten. We zien jullie terug in Nederland. Ciao!!!

• 31 Juli 2014 - 16:52

Manuela:

goede reis morgen en tot zaterdag hier is het ongeveer een graad of 25 en lekker zonnig