De eerste dagen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Sonja en Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

21 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Onze heenreis was prima! Helaas kunnen we dat niet zeggen van een hoop medelanders. Zelfde toestel andere maatschappij......
Onze eerste dagen hebben we in Jo-burg doorgebracht. Prachtig eerste hotel. We zijn in Pretoria geweest en hebben Nelson ook gezien. Demy hebben we haar eerste verrassing laten beleven. Dat vertellen we thuis verder wel. Ook het voortrekkersmonument hebben we uiteraard niet overgeslagen.
Eergisteren doorgereisd naar het zuiden richting Drakensbergen. Daar hebben we een prachtig huis! Gisteren naar het berg massief geweest en vanmorgen samen paard gereden in Spioenkop, bij slechts 7 graden. Man wat zijn die paarden dan fris....

• 21 Juli 2014 - 16:03

Margo Steggink:

Hoi Sonja en familie,

Fijn dat ik weer mag meegenieten met jullie reis naar Zuid-Afrika.
    Ik kan me voorstellen dat jullie met gemengde gevoelens terugkijken op jullie vliegreis. Was de ramp al gebeurd? Ik weet niet precies wanneer jullie zijn vertrokken.
    Ik hoop dat jullie net zo zullen genieten van deze reis als de vorige keer. En dat het voor je ouders een onvergetelijke reis mag worden.
    Fijne vakantie verder. Jullie foto's zie ik vast nog wel een keer.

Groetjes
    Margo

• 21 Juli 2014 - 16:03

Loes Ruiter:

Leuk om wat van jullie belevenissen te horen en blij dat het allemaal naar zin is. uiteraard wel nieuwsgierig naar de belevenis van Demy. Hoop dat jullie verder ook een voorspoedige en mooie reis hebben.
    Veel liefs en groeten uit Holland.

• 21 Juli 2014 - 17:53

Manuela:

zo te lezen genieten jullie. Hier is de themp echt wat warmer z'n graad of 26 á 30 tot horens geniet er van groetjes ons alle

• 21 Juli 2014 - 18:14

Corrie Schuurman:

Hoi lieve familie,

Leuk om op deze manier mee te reizen.
    En hoe bijzonder om dat met je ouders te kunnnen doen, Sonja.
    Hoop dat jullie ten volle genieten.

Hier is het ook bijzonder. Erg warm en zonnig.
    Daar kunnen wij hier van genieten.

Wens Demi een geweldige verjaardag toe op een hele speciale plek.
    Een gelukwens uit Hardegarijp komt hierbij naar je toe: GEFELICITEERD!

Groetjes van mij!

• 24 Juli 2014 - 21:28

Ria V. T.K.:

Wat leuk om op deze manier op de hoogte te worden gebracht, we hopen natuurlijk dat jullie enorm genieten van alles ondanks de misere in oekraine. Het was gisteren erg indrukwekkend.
    We waren een paar dagen fietsen bij Nijmegen en op de terugweg de auto op een parkeerplaats
    gezet op het moment van de minuut stilte. Maar toch fijn dat jullie zo met z'n zessen deze
    reis hebben ondernomen, nog heel veel plezier!! veel liefs Ria en Wim.