Cameron Highlands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Cameron Highlands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Cameron Highlands

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

04 Mei 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag staan de theeplantages en een tempel op het programma.
Na het ontbijt op weg naar de theeplantage dachten we. Maar nee, een aard verschuiving zorgt ervoor dat we weer enige vertraging hebben. Kan ook eigenlijk niet anders met zoveel regen.
De kaartjes zijn wat onduidelijk, waardoor we eerst verkeerd zijn gereden. Dan terug naar Brinchang, en de tempel eerst bezocht. Daar ontdekte we wat we verkeerd deden met route rijden. De theeplantage was daarna snel gevonden. Leuk, nog leuker, we vertellen het graag bij de foto's. Ook een kort stukje film gemaakt van een "welvarende omgeving".
Na de thee plantage hebben we de plaats Tanah Rata bezocht. Een leuke plaats in de middle of nowhere zoals we wel eens zeggen. Wat denk je? Ook hier is NL aanwezig met een heuze NL restoran, geleid door een Maleis die 16 jaar in Assen heeft gewoond. Hier hebben we bijna het lekkerste lokale eten gegeten. De rest vertellen we graag.
De dag hebben we besloten met een lekkere lichaamsmassage, waarna een jaccouzi boven de wolken. (2km hoogte).