De roep van een leeuw - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu De roep van een leeuw - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

De roep van een leeuw

Door: Sonja en Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

29 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vanmorgen, onze laatste ochtend in Sabi Sand's Nkorho Bush Lodge, werden we gewekt door de roep van leeuwen. Het was vijf uur in de morgen. Hluhluwe park was al een succes, dit sloeg alles. Wij allen hebben enorm genoten van alles wat dit oord heeft te bieden. We hebben weer enorm mooie natuur kunnen vastleggen, bij een lekkere temperatuur van 22 graden. De game drives waren wel koud in de vroege morgen en de avond. Drie dagen vol met game drives, bush walks en vol pension. Ruim vijfenveertig km slechte weg en 25 km hobbelige zandweg is vergeten. We doen het zo weer. Tja, de foto's en bijbehorende verhalen laten we uiteraard weten als we in Nederland zijn.
Na de ochtend drive hebben we nog ontbeten bij Nkoro, onze koffer gepakt en... afgerekend. Een relatief korte rit van net twee uren heeft ons bij ons laatste adres gebracht. Ook hier weer een hobbelige weg om er te komen. Onze auto ziet er niet uit. Bij Hannah Lodge gaan we morgen de derde kloof van de wereld bekijken en de bezienswaardigheden die er verder nog zijn. Vanmiddag doen we lekker rustig met een boekje.

• 29 Juli 2014 - 21:53

Manuela:

Heel veel plezier nog de laatste dagen
    groetjes ons allemaal

• 30 Juli 2014 - 14:00

Loes Ruiter:

Volgens mij hebben jullie nu een reis reis die weer andere indrukken oplevert dan vorige keer maar net zo mooi en misschien wel mooier is. Fijn dat jullie zo kunnen genieten met z'n allen. Nog heel veel mooie momenten in deze laatste dagen gewenst.
    Liefs van ons allemaal vanuit Holland.

• 30 Juli 2014 - 16:28

Ria:

Dat klinkt toch allemaal fantastisch!!!! ben wel een beetje jaloers hoor. Nog een paar
    prachtige dagen toegewenst van Ria en Wim.