Helaas een vertraging - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Helaas een vertraging - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Helaas een vertraging

Door: Coert

Blijf op de hoogte en volg Sonja

29 April 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Aangekomen in Dubai, zijn we direct door de volgende check gegaan om ons te melden bij de gate van de volgende vlucht die zou vertrekken na een bijna vier uur durende stop over. Al snel blijkt dat we een vertraging hebben van... 2.5 uren, dus pas om 06:30 lokale tijd weg. Jammer dat de EK medewerkers niet de moeite hebben genomen alle passagiers direct te informeren, waardoor een nachtrust in het hotel onmogelijk is geworden.
Na vertrek van de EK346 naar Kuala Lumpur hebben we toch een redelijk goede vlucht gehad. Wel iets langer en warmer aan boord, maar ook hier goede plaatsen. Alleen het eten was iets minder. Daar laten we ons uiteraard niet door uit het veld slaan.
Aangekomen in Kuala Lumpur is het uitstappen zeer goed verlopen. Na de douane formaliteiten konden we direct onze koffers van de band pakken. en ook onze transfer stond al gereed.
En dan voor het eerst de Maleise wegen op; wat een ervaring! Links ... rechts ... overal waren die metalen beesten. En dan nog iets - brommers (!) mogen op de snelweg. Levensgevaarlijk zouden we zeggen. Welnu, die dimentie heeft een andere betekenis gekregen.
Eenmaal bij KL aangekomen was het spitsuur. Het heeft dan ook even geduurd voor de bij het hotel waren.
Hotel was goed - in het centrum dicht bij alle faciliteiten. Helaas was een bed voor Demy niet geregeld. Maar dat was snel opgelost :-).
s'Avonds wat gegeten in de winkelstraat vlak bij het hotel. Gewoon goed te noemen. Daarna nog even rondgelopen, waarna we zijn gaan slapen na een lange reis.