Hluhluwe en St.Lucia - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu Hluhluwe en St.Lucia - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sonja Ruiter - WaarBenJij.nu

Hluhluwe en St.Lucia

Blijf op de hoogte en volg Sonja

25 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Na twee geweldige dagen in Hluhluwe en St. Lucia aan de kust bij de Indische oceaan zijn we vandaag door gereisd naar Swaziland. De reis ging sneller dan verwacht en we waren al vroeg in de middag bij Nkonyeni lodge waar we heerlijk hebben genoten van het mooie weer op ons balkon met uitzicht over de utsusu rivier.

Morgen vroeg gaan we opweg naar sabi sand game park om leeuwen, luipaarden en overig wild te spotten.

Gaan nu heerlijk dineren met zijn alle.

• 25 Juli 2014 - 20:55

Marloes:

Leuk om jullie berichtjes te lezen! Lekker genieten met z'n allen. Heel veel liefs, Marloes

• 26 Juli 2014 - 09:11

Ria:

Dat klinkt allemaal wel erg gezellig, ik ben erg benieuwd naar de foto's, of nemen jullie die niet,
    ha,ha,

• 26 Juli 2014 - 11:03

Loes Ruiter:

Blij dat jullie het zo naar zin hebben. het gaat nu wel snel dus blijf nog maar lekker genieten. Wij zien tzt de foto's wel en horen graag de verhalen van weer een geslaagde vakantie. Veel lief uit Holland.